მასკის პოლიტიკის შედეგები: დეკემბერში Twitter-ის რეკლამის შემოსავალი 70%-ზე მეტით დაეცა
...
რეკლამის განმთავსებლების დანახარჯები Twitter Inc-ზე დეკემბერში 71%-ით შემცირდა.
ტოპ რეკლამის განმთავსებლებმა შეამცირეს თავიანთი ხარჯები სოციალურ მედია პლატფორმაზე ილონ მასკის მიერ კომპანიის შეძენის შემდეგ.
ამას მოწმობს სარეკლამო კვლევითი ფირმის Standard Media Index-ის მონაცემები, იუწყება Reuters.
ამასთან, როგორც ჩანს, Twitter-ი ძალიან განიცდის საკითხს და ცდილობს შეაჩეროს რეკლამის განმთავსებლების საიტიდან გაქრობა.
კერძოდ, პლატფორმამ შემოიღო რიგი ინიციატივები რეკლამის განმთავსებლების დასაბრუნებლად - უფასო რეკლამა, პოლიტიკური რეკლამების აკრძალვის მოხსნა და კომპანიებს მეტი კონტროლის შესაძლებლობა რეკლამის პოზიციონირებაზე.